ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
ردیف |
انتظارات |
ارزیابی | |||
عالی |
خوب |
متوسط |
نیاز به تلاش | ||
1 |
به مطالب ارائه شده گوش می کند. |
|
|
|
|
2 |
کلمه های هم آغاز و هم پایان را تشخیص می دهد. |
|
|
|
|
3 |
صدای اول و آخر کلمه ای مورد نظر را بیان می کند. |
|
|
|
|
4 |
می تواند برای صدای مورد نظر کلمه ای دیگر مثال بزند. |
|
|
|
|
5 |
در مواقع لزوم صحبت می کند و نظر می دهد. |
|
|
|
|
6 |
با علاقه داستان نگاره را بیان می کند. |
|
|
|
|
7 |
به صحبت دوستان خود نیز توجه کامل دارد. |
|
|
|
|
8 |
در گروه فعال است و نقش خود را به خوبی ایفا می کند. |
|
|
|
|
9 |
درهنگام یادگیری انتقاد هم می کند. |
|
|
|
|
10 |
می تواند تصاویر ببین و بگو را به خوبی بیان نماید. |
|
|
|
|
11 |
می تواند تمرین بگرد و پیدا کن را به خوبی انجام دهد. |
|
|
|
|
12 |
به گوش دادن اشعار کتاب علاقه نشان می دهد. |
|
|
|
|
13 |
به سؤالات تلفیقی درس درست جواب می دهد. |
|
|
|
|
14 |
سرمشق های درس را زیبا و تمیز می نویسد. |
|
|
|
|
15 |
سرمشق های درس را به موقع تمام می کند. |
|
|
|
|
بهتر است گویه ها واضح تر نوشته سیشود.